Plantjes

Ik dacht 'Wat ik bij mijn Boeddha kon kan ik bij mijn waterval ook' Mijn waterval bestaat alleen nog uit stenen, er stroomt geen water meer. Ik had aan een muur zinken bakjes met vetplantjes om de muur een beetje meer 'mij' te maken. Na jaren zijn de bakjes 'op'. De bodem valt er uit als je er aan komt. Ik heb de plantjes eruit gehaald, de bakjes van de muur gehaald en in de kliko gegooid. Zoals ik dat bij Boeddha deed op de plaats waar eerst een lampje zat, heb ik bij de waterval, een plantje gezet in het gat van waaruit eerst het water begon te stromen. Dit ook om het meer 'mij' te maken. Een leeg stuk met een gat tussen de stenen is ook niet alles. Ik vind het leuk zo!


2 opmerkingen:

Haba zei

Leuk gedaan zo.
Fijne maandag gewenst, ik ga zo mijn baantjes zwemmen.

Madammeke kwebbelt zei

Dank je Haba. Ik krijg drie jongetjes hier zo direct. Ze komen een dagje spelen :)

Een reactie plaatsen